Dyrektor szkoły informuje, że Uczniowie przyjęci do klas 1 Liceum i klas 7 SP zobowiązani są do przesłania zdjęcia do e-legitymacji do 19 sierpnia 2024 r.

Specyfikacja techniczna zdjęcia:

1. Fotografia kolorowa o rozdzielczości minimalnej 492 x 633 piksele w formacie jpg, tak, aby fotografia zachowywała proporcje odpowiadające fotografii o wymiarach 35 x 45 mm (szerokość x wysokość),
2. jeżeli zdjęcie jest skanowane to zalecana rozdzielczość 600dpi, minimalna 300 dpi,
3. wielkość zdjęcia do 2,5 MB,
4. zdjęcie powinno być podpisane imieniem i nazwiskiem.

Osoba na zdjęciu powinna mieć:

1. Widoczną postać od czubka głowy do górnej części barków,
2. twarz skierowaną na wprost,
3. widoczny owal twarzy, oczy, brwi (twarz powinna stanowić 70 – 80% zdjęcia),
4. naturalny wyraz i kolor twarzy,
5. na zdjęciu nie można mieć nakrycia głowy, okularów z ciemnymi szkłami ani innych rzeczy, które utrudniają rozpoznanie.

Tło i oświetlenie zdjęcia:

  1. Białe, oświetlone jednolicie, pozbawione cieni i elementów ozdobnych,

Zdjęcie należy przesłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W temacie wiadomości proszę podać: e-legitymacja, imię i nazwisko ucznia oraz klasa.

Dariusz Bossowski dyrektor szkoły

Zapraszamy uczniów Liceum na kiermasz używanych podręczników 30 sierpnia 2024 r. (piątek) w godz. 12:00 - 14:00 w holu na parterze.

remont biblioteki ZSO2

nowa aula i stołówka

Zakończyła się budowa naszej nowej auli i stołówki, a szkolna biblioteka została wyremontowana.

  1. W roku szkolnym 2024/2025 dostarczać obiady będzie firma cateringowa - "Rewolucja – usługi cateringowe Elżbieta Walicka" 
  2. Koszt  dzienny dwudaniowego obiadu z deserem dla ucznia to 8,38 zł.
  3. Wpłaty dokonywać należy na konto Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Białymstoku:
     71 1240 1154 1111 0010 3577 7842
     podając w tytule przelewu: imię i nazwisko ucznia, klasę i miesiąc, za który wnoszona jest opłata.
  4. W roku szkolnym 2024/2025 opłaty za obiady przyjmowane są tylko w wyznaczonych terminach.
  5. Wpłaty należy dokonywać z góry, w terminie od 25. do 27. dnia każdego miesiąca  poprzedzającego miesiąc, w którym uczeń będzie korzystał z obiadów.Za miesiąc październik  kwota 175,98 zł płatna 25-27 września.
  6. Wpłaty dokonane później (po ustalonym terminie) będą zwracane na konto nadawcy.
  7. Jednodniowe nieobecności nie podlegają odliczeniu.
  8. Odwołanie obiadów należy zgłosić poprzez aplikację e-Stołówka  nie później niż do godz.12-ej ostatniego dnia roboczego poprzedzającego nieobecność ucznia.
  9. W roku szkolnym 2024/2025 obiady rozpoczynają się od 09.09.2024 r.
  10. Osoby korzystające ze stołowki szkolnej prosimy o przesłanie wychowawcom adresu mailowego rodzica.Na podany adres zostanie przesłany link aktywacyjny do aplikacji e-Stołówka.

REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ (PDF 197 KB)

Szanowni Nauczyciele, uprzejmie informuję że:

29.08.2024 r. (czwartek) -  odbędzie się zebranie zespołów przedmiotowych z Dyrektorem Szkoły:

  • godz. 8:00 – zebranie liderów zespołu ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej -pedagodzy, psycholodzy, doradca zawodowy sala 3,
  • godz. 9:00 – historia, historia i teraźniejszość, wiedza o społeczeństwie, prawo, psychologia, geografia, podstawy przedsiębiorczości, biznes i zarządzanie, ekonomia sala 4,
  • godz. 10:00 – matematyka, fizyka, chemia, biologia, informatyka sala 5,
  • godz. 11:00 – język polski, łacina, plastyka, muzyka, biblioteka sala 6,
  • godz. 12:00 – język angielski sala 133,
  • godz. 13:00 – język niemiecki, francuski, rosyjski oraz zebranie zespołu ds. programu międzynarodowego DSD oraz projektu PASCH sala 7,
  • godz. 14:00 - zebranie zespołu ds. programu międzynarodowego IB DP sala 133,
  • godz. 14:15 – wychowanie fizyczne, edukacja dla bezpieczeństwa sala 3,
  • godz. 15:00 - zebranie zespołu ds. programu międzynarodowego MYP sala 133,
  • godz. 15:15 – religia, etyka sala 4.

30.08.2024 r. (piątek) – odbędzie się zebranie z dyrektorem szkoły:

  • godz. 8:00 - zebranie wychowawców i asystentów klas 7 i 8 SP sala 3,
  • godz. 9:00 – zebranie wychowawców i asystentów klas 1 i 2 Liceum sala 4,
  • godz. 10:00 – zebranie wychowawców i asystentów klas 3 i 4 Liceum sala 5,
  • godz. 11:00- 12:00 -  Plenarna Rada Pedagogiczna – organizacja i plan pracy szkoły w roku szkolnym 2024/2025,
  • godz. 19:00 – Spotkanie integracyjne pracowników.

2.09.2024 r. (poniedziałek) – uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego:

  • 9:00 kl. I i II Liceum,
  • 10:00 kl. III i IV Liceum,
  • 11:00 kl. 7 i 8 SP.

Dariusz Bossowski

Podkategorie