Targi Edukacyjne 2025 to wydarzenie przyciągające uczelnie wyższe, które zachęcały dziś naszych uczniów do kandydowania. Uczniowie mogli uzyskać bliższe informacje przy stoiskach wydziałów a także podczas warsztatów, prelekcji i wykładów, prowadzonych przez przedstawicieli uczelni wyższych.
Odwiedzili nas:
- Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
- Lotnicza Akademia Wojskowa w Dęblinie
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
oraz uczenie białostockie:
- Politechnika Białostocka
- Uniwersytet w Białymstoku
- Uniwersytet Medyczny
a także Akademia Sukcesu.

Dziękujemy wszystkim prelegentom, wykładowcom oraz studentom, którzy chcieli poświęcić swój czas aby spotkać się z uczniami naszej szkoły.

Targi Edukacyjne 2025 Link do Porannego

Z wielką przyjemnością informujemy, że ośmiu uczniów z naszej Szkoły zakwalifikowało się do zawodów II stopnia 76. Olimpiady Matematycznej. Są to:
- Kamil Januszkiewicz 4A
- Michał Jarmoc 4A;
- Michał Iwaniuk 3A,
- Kacper Januszkiewicz 3A,
- Michał Jóźwiak 3A,
- Stanisław Kozłowski 3A,
- Adam Sienkiewicz 3A;
- Aliaksei Brutski 3G.

Gratulujemy i życzymy powodzenia w zawodach II stopnia, które odbędą się w dniach 14 - 15 lutego.

Dariusz Bossowski
dyrektor szkoły

Zapraszamy do zapoznania się z semestralnymi wynikami uczniów naszej szkoły.

Dariusz Bossowski

Klasyfikacja śródroczna Rada (PDF 186 KB)

Gazetka Wifi nr 4 2024/2025

Język polski


Matematyka


Fizyka


Język angielski


Biologia


Chemia

Wskaźniki EWD w 2023 i 2024 roku

   W 2023 roku absolwenci szkół ponadpodstawowych przystąpili do egzaminu maturalnego w dwóch formułach. Dla absolwentów 4-letnich liceów ogólnokształcących – nowa formuła, z 2023 roku. W związku z tą zmianą od kilku lat trwają w CKE prace nad dostosowaniem metodologii wskaźników EWD. Prace te stały się okazją do udoskonalania sposobu szacowania EWD dzięki zastosowaniu nowych modeli statystycznych.
    W ramach prac nad wskaźnikami w Formule 2023 poprawiono sposób szacowania poziomów umiejętności uczniów. Wprowadzono model uwzględniający efekt zgadywania odpowiedzi w zadaniach zamkniętych. Zmieniono również sposób modelowania EWD, tak aby lepiej uwzględniać różnice między szkołami ze względu na poziom umiejętności uczniów „na wejściu”.
            Postanowiono również zrezygnować ze wskaźników ponadprzedmiotowych, tj. z matematyczno-przyrodniczego oraz z humanistycznego, na rzecz wskaźników z konkretnych przedmiotów. Powodem tej zmiany jest fakt, że wskaźniki ponadprzedmiotowe są trudne w interpretacji, gdy dochodzi do porównywania wyników między szkołami o różnych profilach wyboru przedmiotów dodatkowych. To rozwiązanie ma dwie podstawowe zalety. Po pierwsze – ułatwi interpretację prezentowanych wyników. Po drugie – stanie się jasnym sygnałem, do których egzaminów z przedmiotów dodatkowych przygotowuje uczniów dana szkoła.

Podkategorie